Als je BNR en het Rabobank rapport moet geloven, dan kunnen bedrijven niet genoeg gekwalificeerd personeel vinden. Het gaat volgens hun daarbij niet alleen om hoger opgeleide mensen. Uit het rapport blijkt dat 7 procent van de economie in 2018 hier last van had. En dat is nog steeds zo. “Hoe gaan we dat oplossen?”: is het credo.
Wat is er in de afgelopen jaren veranderd
Het ArbeidsMarketingbureau heeft een deel van de oplossing voor de arbeidskrapte in handen. Het ArbeidsMarketingbureau zorgt ervoor dat het aantal werkuren groter wordt door de medewerker beter inzetbaar te maken. Daar speelt met name de gezondheid van de medewerkers een grote rol. We richten ons op zowel de fysieke als ook de mentale gezondheid; wij gaan voor gezondheidswinst.
Het ArbeidsMarketingbureau heeft een Life Style programma ontwikkeld waardoor we kosten besparen en de inzetbaarheid van de medewerkers vergroten. Twee vliegen in één klap.
De besparing uit het programma wordt direct geherinvesteerd in gezondheidswinst voor de medewerkers. Hierdoor is het traject in de meeste gevallen kosten neutraal en hoef je minder krampachtig de arbeidsmarkt op.
Uit onze meest recente ervaring blijkt dat wij van de 7 procent arbeidskrapte op deze manier minimaal 2% oplossen.
Wil je meer weten en hieraan meewerken, neem dan contact met ons op.