Verbeter in 2 weken je positie op de arbeidsmarkt

Door de juiste vraag te stellen kom je erachter wat de medewerkers gedaan willen krijgen in hun leven. We proberen een boodschap naar die medewerker of latent werkzoekende te brengen die direct In de roos is. Eigenlijk kun je het vergelijken met de klant behoefte. We zijn op zoek naar de gewenste klantbehoefte en die op de juiste manier invullen. Dat is wat je wil maar Waarom? Nou… pas dán ben je relevant voor je klant en dus je medewerker pas dan ben je waardevol voor je klant en pas dan willen medewerkers graag klant bij jou zijn.

1.495,0012.595,00 EUR

Verbeter in 2 weken je positie op de arbeidsmarkt

SKU N/A Category

Beschrijving

Door de juiste vraag te stellen kom je erachter wat de medewerkers gedaan willen krijgen in hun leven. We proberen een boodschap naar die medewerker of latent werkzoekende te brengen die direct In de roos is. Eigenlijk kun je het vergelijken met de klant behoefte. We zijn op zoek naar de gewenste klantbehoefte en die op de juiste manier invullen. Dat is wat je wil maar Waarom? Nou… pas dán ben je relevant voor je klant en dus je medewerker pas dan ben je waardevol voor je klant en pas dan willen medewerkers graag klant bij jou zijn.

WEEK 1

Het verhaal en het businessmodel van de medewerker

Het is in deze week van cruciaal belang om met de huidige medewerkers in een open setting in gesprek te gaan.
Zo kom je erachter wat de medewerkers zien, horen, voelen en denken. Tegelijkertijd breng je in kaart welke behoeftes de medewerkers hebben. Wat los jij op voor je medewerker?

 

WEEK 2

Ga naar buiten!
en test het verhaal

De échte antwoorden liggen op straat. Ga in contact met mensen buiten de onderneming en ontdek wat mensen er echt van vinden. Tijdens de tweede week ga je de resultaten uit de eerste week verder uitwerken en invoeren.

Extra informatie

Deelnemers aantal

Persoonlijk, Team max 5 personen, Team meer dan 5 personen

Wij zijn er Om elkaar te helpen

Als je het gevoel hebt dat recruitment anders moet?

Recruitment is aan het veranderen van skills naar purpose driven. Het gaat om de mens: van #humanresoures naar #humanrelations.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Email*
Wachtwoord*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Hallo!

Login op

Het ArbeidsMarketingbureau