Op een laagdrempelige, gestructureerde en persoonlijke manier leer je werken aan talent- en cultuurmanagement. Hoe kom je in contact met talenten die je nog niet kent. Waar zit de latent werkzoekende die jouw onderneming komt versterken en zo meegroeit.
Personalized Recruitment bestaat uit 5 modules:
- Het verhaal
Kom er achter wat je als onderneming levert aan je beste klant; de medewerkers. Hoe doe je dat en welke technieken spelen hier een rol. Waar bestaat zo’n verhaal uit en hoe krijg je de juiste woorden en toon in het verhaal. - GOOB
Ontdek wat de wereld van jouw verhaal vindt. Stap naar buiten en gebruik de juiste kanalen, advertenties, beelden en boodschap om die latent werkzoekende te enthousiasmeren die in jouw organisatie past. Hoe vind je die kanalen, hoe werk je samen met webspecialisten en online media experts. Welke strategie ga jij volgen en waarom? Met welke uitdaging ga je jouw nieuwe medewerkers naar je toe halen? - Contact
Door samen te werken leer je elkaar kennen. Samen een uitdaging aangaan en tijdens het oplossen van een reëel probleem maak je contact en creëer je een band. Deze band is nodig om elkaar de kans te geven werkelijk te zien wie je bent en of je in een cultuur past. Hoe organiseer je zo’n moment? Wat heb je nodig, met wie en wat wil je bereiken? - Community
Wanneer je elkaar hebt leren kennen, weet je of je bij elkaar past. Je hebt dezelfde doelen, moraal en purpose. Het is belangrijk om contact te blijven houden. Je hebt in module 3 contact gelegd met jouw ambassadeurs. Zij willen je helpen, geef ze die mogelijkheid. Hoe doe je dat, waarom en waar? - DATO
Er is altijd een moment dat je nieuwe mensen nodig hebt binnen het bedrijf. Ga aan de slag met elkaar tijdens de DATO; Day At The Office. Hoe krijgt een latent werkzoekende een goed beeld van jouw bedrijf? Wat betekent het om werkelijk deel te nemen? Een vast baan, parttime of als zzp’er. Hoe organiseer je het moment waarna alle partijen het gevoel hebben dat het klikt?
Voor wie
In tegenstelling tot het reguliere recruitmentproces, richt Personalized Recruitment zich op Purpose en niet op Skills. Als je in een omgeving past, kan je alles leren. Dan helpen je collega’s jou om te snappen wat je nodig hebt. Nieuwe medewerkers werken niet bij jou om “wat” je doet, maar “waarom” je dingen doet.
Wil jij weten hoe je van traditioneel selecteren op basis van resultaten uit het verleden kunt overstappen naar purpose, cultuur en talenten binden op basis van een gemeenschappelijk doel en streven? Dan geeft deze masterclass jou antwoorden, technieken en methodes om direct aan de slag te gaan.
Programma
Het Programma bestaat uit 6 online bijeenkomsten van 1 uur. We gaan gezamenlijk aan de slag met iedere module. Wanneer je als recruiter werkt, dan heb je vaak voorbeelden uit de praktijk die je gebruikt tijdens de masterclass. Natuurlijk hebben wij voldoende materiaal om aan de slag te gaan. Aan het einde van de masterclass krijg je een eindopdracht waarna je aan iedereen presenteert wat je hebt gedaan en welk resultaat je hebt bereikt.
Dit programma kan je met meerdere deelnemers, privé of in-house doorlopen. Laat ons weten waar jouw voorkeur ligt, wij passen ons aan.
Kosten
De totale kosten voor een masterclass met meerdere deelnemers is € 1.500,- excl. BTW per deelnemer. Schrijf je hieronder in voor een gratis intake.
Masterclass Privé of In-house
De totale kosten voor een privé en in-house masterclass berekenen wij op basis van jouw behoefte. We kunnen dus meer of minder tijd besteden aan bepaalde modules, technieken of methodes wanneer jij daar behoefte aan hebt.
Dit betreft een maatwerktraject, de investering is afhankelijk van organisatiegrootte. Na een gratis intakegesprek is de investering helder.